Shop floor management v praxi.

Minulý týden, jsme udělali ve společnosti (zatím nechtějí být jmenování) úvodní workshop pro výstavbu denních schůzek managementu:

✅Proškolení – je nutné všem účastněním kromě vysvětlení nástroje také přinést smysl proč to udělat

✅Definice struktury – kdo, kdy a jak se bude schůzek účastnit

✅Metriky – co budeme sledovat na denní bázi a jak to budeme zobrazovat

Je to sice málo, ale zde platí: pomalý postup = rychlá implementace. Jde o změnu kultury a praktik zažitých po dobu i 20 let, takže nutné pomalu. Tzn. vysvětlovat, dávat příklady a objasňovat smysl. Nikoliv poskytovat řešení. Jen takto se lidé s touto kulturní změno ztotožní a bude trvale udržitelná, jsem přesvědčen, že ti největší odpůrci z tohoto workshopu budou za další dva pokračující, ti co budou největšími zastánci a propagátory této metody / kultury ve firmě.

Na dalším workshopu se budeme dále zaměřovat na:

🟩Chování v rámci schůzek

🟩Management akcí pro zlepšení vyplývající ze stavu metrik

🟩Nástroji pro dlouhodobé udržení a zlepšení schůzek

CHCETE VĚDET JAK TO DOPADNE?

Pokud ano, ta sledujte , nebo v mé síti. Další workshopy jsou naplánovány, takže je na co se těšit.